STRATEGII PUBLICITARE - DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA - LUC MARCENAC/ ALAIN MILON/ SERGE-HENRI/ SAINT-MICHEL

STRATEGII PUBLICITARE  -  DE LA  STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA  -  LUC MARCENAC/ ALAIN MILON/ SERGE-HENRI/ SAINT-MICHEL

STRATEGII PUBLICITARE - DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA - LUC MARCENAC/ ALAIN MILON/ SERGE-HENRI/ SAINT-MICHEL

In afara stocului
39,00LEI Fără TVA: 39,00LEI
Cod produs: dalles

STRATEGII PUBLICITARE  -  DE LA  STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA  -  LUC MARCENAC/ ALAIN MILON/ SERGE-HENRI/ SAINT-MICHEL  -  Editura Polirom, 2006  -  454 pag.

STRATEGII PUBLICITARE  -  DE LA  STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA  -  LUC MARCENAC/ ALAIN MILON/ SERGE-HENRI/ SAINT-MICHEL
Hover | Large